E-shopy mám ráda nejen jako provozovatel, ale i jako zákazník. A proč jako zákazník?
1) Internet nabízí obrovský výběr, který v normální kamenné prodejně nenajdu. Pro někoho to může být i nevýhoda, protože pak neví, co si vybrat.
2) Jasno v podmínkách. Kdo si je ofotí v klasickém obchodě?
3) Snadné porovnávání nejvýhodnější nabídky. Vím, že naprosto stejný výrobek od stejného výrobce a ve stejném stavu se dá někde koupit za pětistovku nebo jinde za tisícovku. Pardon, 999 Kč. Z toho plynou dvě možnosti - buď se nemusím tolik honit a vydělávat nebo si můžu koupit něco navíc.
4) Pohoda. Nemusím nikam běhat za nákupem a svůj "obchoďák" si vezmu klidně i do postele.
5) Úspora času a nezávislost. Otevírací dobu nonstop mají na internetu téměř všechny shopy. Občasné výpadky jsou rozhodně mnohem méně časté, než zavírací pondělky ve většině hospod.
6) Na internetu vidím všechny ceny, z nichž se nákup složitější objednávky skládá, kdežto v obchodě občas také ne. Pokud si nejsem jistá, pošlu velmi jednoduše několik poptávek na kalkulaci kompletní ceny.
7) Špatná pověst obchodu v turisticky rušném městě je pohoda a peníze se točí dál. Na internetu je špatná pověst katastrofa a většinou je důvodem k tomu, aby provozovatel zkončil.
Známý citát Ocsara Wilda: "Jedinou horší věcí, než když o vás lidé mluví, je, když o vás nemluví." zde tedy nemá zase až tak univerzální platnost.
Známý citát Ocsara Wilda: "Jedinou horší věcí, než když o vás lidé mluví, je, když o vás nemluví." zde tedy nemá zase až tak univerzální platnost.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Jakýkoli spam je nemilosrdně mazán. Byť by byl sebemazanější.
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.