Vaše otázky a náměty na další články a vůbec všechno, co vás zajímá kolem snubních prstenů, pište jako komentáře ke stávajícím článkům.

neděle 10. června 2012

Fosilie

Dnes jsem si vytvořila profil na Facebooku. Proč? Inu, všude čtu, že bez sociálních sítí neprodám ani kamínek do prstýnku, ne-li hůř... První, k čemu mě rozhraní vyzvalo po vyplnění základních údajů, bylo nahrát fotku. První pokus způsobem pořídit foto nyní jsem okamžitě vymazala. Před focením potřebuju velmi nutně zušlechťovat :-) Nakonec jsem v PC vyhrabala dva roky starou použitelnou fotku, kterou teď mám na všech profilech.

To pravé rozčarování ale nastalo, když jsem si měla najít přátele. Zjistila jsem totiž, že moji skuteční přátelé, tedy moji vrstevníci, ve většině případů nevědí, co to Facebook je. Spousta z nich se nikdy nedotkla klávesnice počítače, což si v žádném případě nevysvětlujte tak, že používají tablet. Spíš se jakékoli počítačové technice vyhýbají širokým obloukem. Předpokládám, že úspěšnou televizní reklamu s tablety (tami) dodnes nepochopili.

Takže teď mi páni radilové poraďte, jak se dělá marketing sociálních sítí, když na nich krom vlastních dětí nikoho neznáte? A to se ještě vlastní děti zdráhají přidat si vás do přátel, abyste jim neviděli moc do karet. Moje generace není na Facebooku, neumí anglicky a žije skoro normálním offline životem. Jsme tedy mimoni. Jsme fosilie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jakýkoli spam je nemilosrdně mazán. Byť by byl sebemazanější.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.