Vaše otázky a náměty na další články a vůbec všechno, co vás zajímá kolem snubních prstenů, pište jako komentáře ke stávajícím článkům.

sobota 2. června 2012

Kde hledat

Po včerejším příspěvku mi jedna paní, zákaznice z dřívějška, volala, jak najde o někom informace. Takže jsem zkoušela hledat sama sebe v síti sítí a předkládám odkazy na výsledky vyhledávání.

Google potěšilo mě, že mi našeptávač docela brzy nabídl, co hledám :-)
Google obrázky (ta těhotná nejsem opravdu já)
Google mapy
Seznam
Firmy.cz
Obrázky.cz - nejen zde je opravdu lepší dát hledaný výraz do uvozovek
Mapy.cz - ty mě podle jména nenašly, ale stačí zadat adresu a pak kouknout doprava

No a z odkazů na Google.cz nebo Seznam.cz se můžete probrouzdat, kam se zamane.
http://rejstrik.penize.cz/ares/67513433-lydie-gigerichova#sr
atd.

Je potřeba doplnit ještě sociální sítě,
twitter.com
facebook.com
atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jakýkoli spam je nemilosrdně mazán. Byť by byl sebemazanější.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.