Vaše otázky a náměty na další články a vůbec všechno, co vás zajímá kolem snubních prstenů, pište jako komentáře ke stávajícím článkům.

pondělí 2. července 2012

Jak mít v Gmailu obrázek

Aktualizuji nadpis, protože ne každý mailový klient vám umožní postupovat podle návodu níž. Mám odzkoušeno, že to funguje v gmailu, ale už nikoliv např. v emailu. Ať jsem bádala a zkoušela jakkoli, nepovedlo se mi to. Jak se postupuje tam anebo vůbec na seznamu, máte někdo zkušenost?


Jedna prima zákaznice Petra, které jsem upravovala korekturu svatebního oznámení do podoby posilatelné i mailem, a která mi na oplátku zlepšila náladu, se mě zeptala, jak jsem udělala, že se jí to svatební oznámení ukázalo rovnou na stránce, že nemusela klikat někde dole na obrázek?

Návod je tak jednoduchý, že jsem kdysi sama zírala, proč z toho dělám vědu. Taky já jsem kdysi zírala, a není to tak dávno, jak někdo dostane obrázek mezi řádky textu. 


Předem je potřeba přepnout z "Prostý text" na "Formátovaný text". To působí poněkud zmateně, protože ve správné poloze vidíte nápis Prostý text. Ale na to si zvyknete.


Ve zkratce: obrázek rafněte a přetáhněte kam je libo.

Delší verze:
- buď si otevřete 2x webový prohlížeč a mailovou schránku nebo jen stačí stisknout Ctrl a klepnout na "Napsat" nebo "Nová zpráva" - záleží jakou mailovou schránku máte a stránka pro napsání zprávy se vám otevře v nové záložce
- v nové záložce nebo novém okně začněte psát mail
- kurzor odentrujte do místa, kam chcete vložit obrázek
- přejděte zpět do okna s obrázkem
- klikněte naň a držte
- přejeďte s drženým obrázkem na záložku rozepsaného mailu
- měla by se vám zobrazit stránka s rozepsaným mailem
- obrázek pusťte teprve na správném místě stránky, kde ho chcete mít
- klikněte někam do textu zprávy mimo obrázek, aby už nebyl zvýrazněný, jinak si ho vymažete
- no a je tam
- stejně to jde udělat s téměř jakýmkoliv obrázkem z webu, viz ukázka snubních prstýnků:



Máte podobné nesnáze s počítačem? Napište, ráda vám odpovím. Je v článku něco nepochopitelné? Napište taky. Trpím totiž autorskou slepotou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jakýkoli spam je nemilosrdně mazán. Byť by byl sebemazanější.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.