Vaše otázky a náměty na další články a vůbec všechno, co vás zajímá kolem snubních prstenů, pište jako komentáře ke stávajícím článkům.

čtvrtek 31. ledna 2013

Karlova Studánka v The New York Times


Nedávno mi napsal pan Pavel Kuča z Karlovy Studánky a upozornil mě, že moje fotka je uveřejněna na vcelku prestižním místě, tedy v The New York Times. 

Mezi 46 místy světa, která stojí podle amerických The New York Times zato v roce 2013 navštívit, se objevila i Karlova Studánka - lázeňská obec na severu Moravy v okrese Bruntál, ležící blízko nejvyšší hory Jeseníků, Pradědu. Co mě ale obzvlášť potěšilo, je moje fotka, která zde byla zveřejněna. Článek ke Karlově Studánce hledejte pod číslem 34. Pokud si chcete hledání zjednodušit, klikněte nejdříve na odkaz Europe, který je kousek pod nadpisem.

http://www.nytimes.com/interactive/2013/01/10/travel/2013-places-to-go.html?pagewanted=0

Následně mi přišel také dotaz od zastupující fotografické agentury, komu všemu jsem poskytla licenci na použití této fotografie, doprovázený dlouhým seznamem webů, kde se tato fotka najednou, jako reakce na uvedený článek, objevila. O zkušenosti z jednání s "hříšníky" nebo spíš lidmi nadšenými tím, že jsou Jeseníky zase trochu slavnější, se s vámi časem podělím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jakýkoli spam je nemilosrdně mazán. Byť by byl sebemazanější.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.